Räddningsinsats

Idag har jag knatat över på jobbet med en hel terabyte ledigt utrymme under armen. Operation bildräddning påbörjades för en stund sedan, och av den återstår ungefär 2 timmar och 45 minuter. Då har jag samlat mina dryga 11 000 bilder på ett säkert ställe. ÄNTLIGEN!

Känns konstigt att inte träffa alla arbetskamrater varje dag, men letar nytt jobb för fullt. Mika vill ju slippa ha mig som lyxhustru. Jag har ett jobb på gång, men det kräver lite tid innan det håller för heltid, och det vore bra att ha något mer att jobba med tills dess i alla fall.

Vet du någon som behöver anställa en flitig person med gott om kompetens? Jag klarar det mesta, och det jag inte kan är jag beredd att lära mig. Gör en räddningsinsats för mig. Tipsa om jobb, eller tipsa din arbetsplats om en kul medarbetare - jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0