Örnen har landat

För den som tror att de känner mig så kommer här ett inlägg som ni väntat på ett längre tag. Sara - NU märks det att Mika varit borta!



Mika kommer äntligen hem idag. Som tur är har jag förströelse så det ska räcka hela dagen: nyss vaknat - sovmorgon - Lina kommer efter skolan och hälsar på, och så ska jag på möte senare i eftermiddag. Det borde ju räcka. Misstänker att någon förväntar sig stora famnen när han kommer hem efter att ha bott i Boden en hel vecka. Tål att tänkas på.


Likt ormen i paradiset lurar han mig att man inte behöver vara gift innan man förenas ...

Kommentarer
Postat av: sara ö

Haha, alltså du:)) Längtan måste vara ENORM;)) Jag vet ju att du är duktig på att måla, så bra att Mika kan ställa upp,du ska vara stolt!! grymt modigt;))Kram

2010-04-27 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0