Finally!

Idag har Mika äntligen fått sålt sin skoter. Den har legat på annons ett bra tag, och idag kom en kille från Gällivare och köpte den. Skönt. Då slipper Mikaman vara på jour för eventuell försäljning. Inte för att det drabbar mig i så stor utsträckning, men nu har han ju mindre att hålla i tanken.


Mika på sista bilden med sin skoter.

Jag vaknade i morse med svullna halsmandlar och en blöt dregelfläck på kudden. Jag hade tydligen inte lyckats förmå mig att svälja under sömnen ... Sjukling eller inte, jag följde Mika till Kåbban, sov fyra timmar i soffan och sedan åkte vi hem igen. Tråkigt? Jo kanske, men nödvändigt.


Fyra timmars eftermiddagsvila i Kåbdalis ...


Lina hade med sin kompis Malin, och de spelade tydligen TV-spel hela tiden. Ett rätt gulligt dinosauriespel, och Lina lärde sig snabbt, trots att hon inte varit intresserad tidigare.


Malin och Lina framför TV-spelet


Vina återfann sitt gigantiska ben i hundburen och var nöjd. Dessutom kanske hon gillar att ha annan utsikt än den vanliga Vistträskvyn.



Vitaminer, Ibumetin och vila så hoppas jag komma igång snart igen.
Nu dags för det sistnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0