En gång är ingen gång, två är lika med noll

Varför denna kluriga rubriksättning? Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan angående att falla för frestelser. Idag gjorde jag det igen. Föll för en frestelse alltså.

Jag har funderat ett tag på att skaffa en kattkompis till Maja, varit och kikat på kattungar och till och med tingat en kattunge från en kompis nya katt - OM det skulle bli några om flera månader. Insåg att det tar för lång tid, och eftersom att jag har dammsugit Blocket på alla kattannonser så visste jag att det fanns en riktig skönhet redo för nytt hem. Dessvärre väldigt dyr.

Ett förklarande mail senare var missen 90% billigare och tingad till Vistträsk. Mika hade inget att säga till om i det här fallet, så nu bor den här skönheten hos oss. Ett litet problem är att vi inte kommit på något lämpligt namn ännu, så förslag mottages tacksamt. Kissen är ett år och tjej.


Välkommen sötnos!


Majsan var inte så väldigt imponerad i början, men det gick bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jamen du vet, lär av en mästare och spara slantar;) Hmmm...det ska passa med Maja, det är viktigt. Jag tycker Kajsa men helst Majken!

2010-04-30 @ 08:12:24
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0