Efter moln kommer solsken

Här kommer solen fram igen. Det har varit en skön påsk, men den där Frida sov bort en hel dag av molnfri sol. Mulet grådassigt väder har följt mig så typiskt de dagar jag har haft möjlighet att vara ute. Gårdagen bjöd på många trevliga besök hos släkt och vänner. Om nu Mia kan räknas som vän, hon är ju egentligen mer av en familjemedlem. Inklusive hennes bättre hälft. Och då menar jag inte Annmarie.

Vina och jag har hunnit med hela två promenader under helgen, det har uppskattats. Hon löper vidare och har tvärt mognat. En lugn och fin lekkompis till lillebror har vi fått. Lillebror bor ju hos mamma, och ibland har han väl så mycket energi. Då är det tur att Vina kan hjälpa till med rastningen.

Nu ska jag börja med dagen. Moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0