Äventyrsdag

Ikväll är det första gången vi ska träffas från ALPHA-gruppen hemma hos varandra. Ikväll blir det hos Grönlund i Vidsel. Jag har hört talas om att han har ett pingisbord i sitt egna hus. Inte tråkigt. Hoppas att han har gott kaffe, men det går toppen med te också, annars är ju älven nära till hands med vatten ...

Jag har varit på äventyr med Marie idag. Det blev en sväng till Rosvik. Misstänker att hon kommer att blogga om händelsen senare idag. Hade möjligheten att visa henne mitt smultronställe som jag besöker flera gånger varje sommar. Marie har nämligen aldrig varit i Rosfors bruk! Vill verkligen rekommendera ett eller flera besök, helst sommartid då strövstigarna i ekoparken är som trevligast. Ta med picknick och trevligt sällskap så är dagen räddad!

Nu måste jag nog duscha om jag ska till Vidsel. Moi moi!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för sällskapet och visandet av det vackra bruket, dit ska vi såfort det knoppas:)

2010-04-28 @ 18:31:22
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0