Arla morgon

Min sexiga militär väckte mig i morse med en puss på kinden. Inte tråkigt. Desto tråkigare då att det var den sista morgonpussen den här veckan. Mika ska nämligen på övning och kommer inte hem förrän söndag kväll. Typiskt. Han borde ju vara hemma och ta hand om mig på kvällarna. Nu får Lina mysa med mig istället.

Idag ska vi iväg och granska en nymålad cykel, några äggande hönor och en stycken infertil hund. Rätt gissat, vi ska till Martin, Marie och Arvid på Edet. Vi drar oss iväg när Lina slutat skolan, efter lunchen då alltså. Blir spännande att se om Vina följer med hur Iver reagerar på en tik i höglöpen. Om han reagerar? Men det borde han, han har ju gillat henne förr.

Undrar vad jag ska styra in dagen på när Lina är i skolan? Kanske blir det lite pyssel? Ska kolla om vi skulle scrappa imorgon, vi hade ju pratat om det tidigare. Nu dags att ta itu med dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Infertil hund? Lite taskigt att skriva så om martin;)

2010-04-20 @ 10:02:05
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0