Nu ska vi ut och gå...


Besksöta (eller stensöta, inte riktigt säker på namnen här...) bär frukt så här års.

Idag har jag firat hösten med min kära mamma. Vi har promenerat i skogen och jagat björn, älg och kattas. Det sistnämnda vilddjuret lyckades Vina träa och få till ståndskall på. Häftigt. Dagen i bilder:


Kapplöpning!




Min lilla mamma saxade över denna blockerande trädstam utan att blinka. Vilken stil! Vilken grace! Jag hann inte riktigt med i svängarna med kameran, men ni ser den stilfulla landningen, i samma eller högre klass än Kajsa Bergqvist, Emma Green och brudarna:


Hoho! Vi har hittat nåt! Svarta fjädrar, utströsslade bland kvistar och lingonris...

Kamikaze-spets i särskilt snygg sandsprättarstil:



Ska vi leka? Jag är med!


Vi sammanfattar dagen som fylld av spring, bus, hundkompisar och bus. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej Frida! Va kul att du hittade till min blogg. Jätte roligt att få kontakt med andra nobsägare. Vår Svante låter stor och tuff ibland men är en riktig mjukiskille som vi bara tokälskar. Herre Gud så fin och gullig er lilla tjej är, jätte fina bilder Ha en trevlig helg, ska passa på att läsa mer i din blogg då. Har semester från måndag och 2 veckor, då blir det jakt i skogen eftersom det är älgjaktsuppehåll.

2009-09-25 @ 13:14:14
URL: http://najlonqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0