Nöjdast på stället?

Min lilla böna fick under veckan hem ett paket hon beställt på internet. Paketet hittades på GladaGrodan.se, vi rekommenderar dem varmt om du letar en personlig gåva till någon god vän, eller kanske till dig själv. Lina beställde den här tröjan som hon blev jätteglad över:



Lillebrors tröja i grönt, svart och vitt (även den specialbeställd av smulan) kom i samma paket, och den var jättefin den med. Nu ska lillebror bara växa i den så vi får se om han passar i den. Syrrorna fick inga tröjor den här gången, men kanske en annan gång?


Jättestor tutte till den pyttelilla brorsan Tor. Synd att Lina inte kan ta med honom i väskan när hon kommer hit varannan vecka. Bebisar är ju så himla små, så han skulle säkert rymmas, men som Lina säger; hon vill ju ha någonstans att vila upp sig från sina busiga småsyskon! Där tycker jag att hon överdriver en liiiiten smula, ser han särskilt busig ut på bilden? Njae, kanske bara trött. Just det. Men jag får nog nöja mig med att barnvakta Alva då och då, hon ska sova över nästa helg tror jag. Då ska mamma och pappa på partaj när faster Jenny gifter sig. Jag ska dit också, mest för att fota och hjälpa till lite tror jag. Får se vad det blir.



Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Lilie

Vad kul att ni gillade tröjorna!

Jättefin bild på storasyster, jag

använder den gärna i butiken om jag får.

2009-09-19 @ 21:00:09
URL: http://gladagrodan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0