Liten blir stor. Kanske snart vuxen? Hjälp!

Min böna har blivit stor. Hon stupade i säng så snart hon kom innanför dörren, sov redan innan huvudet landat på kudden. Orsaken var hennes första party. Klockan arton var vi på plats hos bästkompisen i Björnberg, dit elva andra ungar redan hittat. Jag hämtade upp min stortjej halv nio, och hon släpade ut mig i bilen direkt och sade att det var natt. Dags att åka hem med andra ord. Mammas lillgumma har blivit stor. Snyft. SNYFT. Vad göra? Försöka hinna få en liten bit av henne kvar, krama på, mysa med och bara älska att vara med henne? Mammas älsklingsböna. Alltid i full blom.

Kvällens outfit; party kräver den lilla svarta, här kombinerat med glittrigt och pärlaccessoarer. Hon väljer själv sina kläder. Noga. Ännu ett tecken på att småbarnstiden sedan länge gått förlorad? Javisst. Hon är så fin.



Sov gott, det ska jag göra (tillsammans med min favvosnutte Lina).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0