Hoppas....

Sitter och väntar på att klockan ska bli 17.57 så att jag får kasta in mitt sista enorma bud på den grönsvarta gneisoverall jag hittat på Tradera. Sista sekunden-bud brukar funka bra, då hinner konkurrenterna inte med. Ha! Overallen blir perfekt som extra ytterplagg när vi härjar med skotern i Kåbban eller leker i snön här hemma. Det tyckte Lini också, även om hon till vardags önskar få använda jacka och täckisar. Får se hur det funkar med täckisar, min lilltjej tror att man inte behöver klä sig ordentligt när man går ut...

Nu ska jag bevaka annonsen... Synes!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vann du?

2009-09-22 @ 20:44:25
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0