Har jag så här dålig humor på riktigt?

När vi precis ätit lunch i Kåbdalis kom jag på en tanke:
Den som ätit för mycket av en speciell maträtt kan ju sägas ha förätit sig.
Kan man därför påstå att en person som fått nog av giftermål har förgiftat sig?

Behöver jag nämna att jag efter att ha frågat Mika detta brast ut i gapskratt inför den mest frågande killen i världen? Min kusin Marie (som i normala fall brukar ha lika usel humor som jag själv, och som betraktar detta ordbändande och meningsvändande som grädden på livets mos) fnissade inte heller. Jag som tyckte att jag kommit på världens grej!

Är jag en usel skämtare eller är jag ett missförstått geni? Vad tycker du?

Bu eller bä?
Bajs eller anus?
Flipp eller flopp?
Ris eller ros?

Nu ska jag sticka vidare så att Petters vantar är redo för avhämtning på fredag.
Giv mig styrka.

Kommentarer
Postat av: Anders Isaksson

Det var ju skitkul, synd att jag inte fattade det tidigare idag. Då hade du kunnat få cred direkt :-)

2009-09-28 @ 20:42:16
Postat av: Marie

okej lite kul då, men roligaste av allt är att du verkar tycka att både bajs och anus är av positiv börd. De andra orden är varandras motsater och den ena av negativ och den andra av positiv innebörd, men då frågar jag: är det bajs eller är det anus som du finner tilltalande?

2009-09-28 @ 22:36:57
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Marie

Mohahahaha

2009-09-29 @ 08:03:49
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0