Elin and the Dudes

Min gamla klasskompis Elin har lagt upp en egen sida på Myspace som jag måste säga att jag blev imponerad av. Gillar stilen och låtarna. Känns konstigt men självklart jättekul att ha en kompis som är så bra på att sjunga. Jag hoppas att hon slår igenom framöver! Konstigt vore det annars.

Jag har lyssnat på hennes tribute to Eva Cassidy och jag lovar att det var bland det bästa. Frida grät. Typiskt.  Elin är en grym livesångerska och jag är glad att hennes låtar nu finns att höra på Myspace. Enjoy!

Elin and the Dudes




Mina varmaste lyckönskningar för dig och din musik Elin!

Kommentarer
Postat av: elin

Tusen Tusen Tack Frida för de fina orden, nu börjar nästan jag gråta :)

2009-09-30 @ 08:23:28
Postat av: Marie

Jag är för cool för hjälm.

2009-09-30 @ 20:54:03
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0