Som man bäddar...

Idag fick jag en fin(?) present av Mika. Han tyckte att den var ytterst passande. Jag blev lite osäker på hur jag ska tolka det, men fredagsgott blev det ju i alla fall. Passande så här i svinflunsetider. Extra säkerhet med vit luva också...



Idag bjöd jag in oss på middag hos lilla mamma, det bjöds på tacos med syskonträff, Hanna och Petter förärade världsmetropolen Flurheden sin närvaro. Vina rymde från hundgården i morse. Jag måste nog söka anställning som hundskötare igen innan byborna börjar klaga på lösdrivande odjur...

Morgondagen bjuder på barnvälsignelse i byn samt fotografering i centralorten till tidningen. Blir spännande. Nu tror jag att det blir en sjal att sticka, får se vad jag hittar för nystan. Lillsyrran ville inte offra sig på en promenad, så blir jag fetare är det hennes fel den här gången. Kanske lite Mikas fel också när han gör mig till en gottegris.

Sensmoral: Se till att alltid ha någon annan att skylla dina misstag på.

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hahhaa! Jag tror ja döööör! :D

2009-11-21 @ 10:40:56
URL: http://catrinej.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men som rubriken lyder: Som man bäddar får man ligga. Och väljer man att äta sånt så är det väl klart man blir tjock :)

2009-11-22 @ 21:39:58
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHAHA !!!! tack för morgonens godaste skratt ;P

2009-11-23 @ 08:03:27
URL: http://vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0