Mitt kungarike för en hatt

Jag har den senaste tiden funderat en hel del på huvudbonader. Nu har jag nått så långt att jag kommit fram till att jag skulle vilja klä mig i hatt varenda dag. Gärna en hatt för varje humör. På Hantverksdagarna hittade jag det här stället med fantastiska hattar. Det fanns även utställare som erbjöd roligare varianter i trevliga kulörer.



Till höger syns ett par halsdukar/sjalar som jag tyckte var fina och annorlunda. Förstår inte varför jag fastnat så mycket för allt med edge? Skönt ändå att det kan tänkas falla inom ramen för mainstream, man vill ju inte vara alltför udda. Oj vad jag ljuger, ville jag inte synas skulle jag nog knappast vilja bära hatt?

För att ytterligare understryka att jag gärna tar på mig färggranna kreationer och klassar det som konst eller mode allt eftersom det faller mig in, så vill jag visa dessa broscher som också fanns till försäljning på mässan. Underbart söta tyckte jag! Vill ni ge ett sådant till mig så finns de på unikdesignumea.se. För ytterligare lite tips så gillade jag de två piggt gröna (förvånade?) till vänster i bild.


Kommentarer
Postat av: Stina

Så mycket fint! :) Sen jag såg Angelina Jolie i filmen Changeling har jag varit jättesugen på en 20-talshatt! Men det är som du säger, man kanske inte smälter in direkt med en sån på huvudet...

2009-11-03 @ 07:55:45
URL: http://blabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0