Flitig som en myra?


Just nu är jag överhopad med arbete, idéer, arbete och jobb. Glöm inte arbete. Mika börjar nog snart fundera, igår kväll hade jag datorn med mig i sängen för att korrigera en artikel jag skrivit. Är det varning för arbetsnarkomani då?

Sitter på jobbet och känner mig som veckans kontorsråtta när jag nu tar fem minuter för att låta tankarna vila från allt som egentligen ska hinnas med. Jag lovar att stress ger många olika metoder att effektivt beta av alla sina uppgifter. Idag har prio ett varit att ska struktor bland mappar, bilder, textdokument och PDF:er.

And now... Back to Business!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom ihåg att andas bara!

2009-11-17 @ 16:52:25
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0