Schack matt

Chess (eng. för schack, övers. anm.) har haft fullt upp under de dagar han har varit här. Idag har han lekt med Biiga och Nelly nästan hela dagen. Just nu sussar han i sitt lilla hus. Älsklingslina kom idag också, och de kommer fint överens allihopa. Jag skickar MMS till syrran varje dag med hälsningar från Pudelsson, och här får ni också en bild.



Förutom pudel så fylls mina dagar med mer och mer blommor. Just nu är det pärlhyacinter och tulpaner för fulla muggar! Rabatten är fylld till brädden och jag har börjat spekulera i nästa rabatt, för i jordlösa hinkar kan ju inte mina raringar bo.

Till följd av allt uteliv så är jag också schack matt så nu är det gónatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naaww mattes lillhjärta, hujedanes vad jag saknar lillkotten!

2009-05-23 @ 10:00:33
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0