Lite bilder

Kläppylets Dárkil Dorvu "Chico"
Lapsk vallhund, brun med ljusa tecken.


Ringträning med Chico idag, det gick rätt ok för att vara första gången. Han funderade säkert varför i hela friden han ska stå? Det kan väl aldrig räcka med att bara stå och se snygg ut för att få en godbit? Efter några korta träninspass så verkar det som att handtecknet har börjat fastna, så vi tränar vidare imorgon.

Jag har även hunnit se ut en matchande outfit för utställningen. Beige och brun, precis som lilleman! Vi har även hunnit cykla till syrran, tänkte att han kanske blir liiite hungrigare om han får springa lite. Verkar inte funka toppen, han äter lika lite men han får ju röras i alla fall.


Några foton av tunnan med thuja och penséer vid bron och så några av Linas vårlökar hon fått av sin mormor. Mossan i tunna fick jag av Mia. TACK för den, jag älskar resultatet!

Så här bra blev rabatten! Gissa om jag var mör efter att ha fixat och donat hela dagen?! Lägg märke till den fiffiga lösningen för bevattning, kika i nedre högra hörnet av bilden...


Ikea imorgon, så nu ska här sovas!

Kommentarer
Postat av: Åsa Olofsson

"Mosters" snygging! Vi har varit förbi men ni har ju inte varit hemma. Vart litte Chitto snål.

2009-05-16 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0