Härlig dag!

Idag har jag haft en skööön sovmorgon. Vid lunchtid skjutsade jag Emma till bussen innan jag åkte vidare till Mia. Där har vi vårstädat stall, kloklippt kaniner och myst med hundarna. Karin hittade en padda som hon undersökte. Steve provsmakade till och med men det blev bara en snabb slick, den smakade säkert illa. Karin testade om Paddor förvandlas till prinsar om de får en puss.




Hanna red förbi på Facie (?) som är en fd travare på åtta år. Snacka om lååånga ben! Jag gillade den här hästen, den var lugn och såg snäll ut. Elegant dessutom. Se själv:




Mias hästar var ganska pigga i vårvädret. Musse (fux) och Mazetti (skimmel) är alltid fina och lugna. Det betyder att jag gillar dom också. Vad annars?





Hoppas att er dag har varit lika fin som min. Den innehöll som ett extra plus supergott kaffe.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Va fina bilder & tusen tack snälla rara du för idag.

Du är guld värd.

Kram från oss på Smalbyvägen

2009-05-03 @ 22:39:14
Postat av: Marie

Vilka pållar, helst fuxen had ett underbart vackert ansikte!

2009-05-04 @ 08:53:53
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder du fått, ja som vanligt då! Nu är jag då uppkopplad mot omvärlden från svartnäs... Tack för hjälpen!! Kram

2009-05-04 @ 10:43:33
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0