Sötsugen? Det är ju lördag...

Med påsen intakt och instoppad i brallan har Mika dragit till Kåbban. Jag hade hoppats på att vi kunde göra barn, men som den snålis han är så föreslog han att vi kan göra dom av marsipan, då kan man åtminstone äta upp dom när man blir less. Jag har ju vetat att han gillar barn, men så pass?


Marsipanbarn

Förutom att det inte duger med marsipan för att göra den typen av unge jag vill ha, så kan jag heller inte vara delaktig i ätandet om de skulle komma in i någon otrevlig trotsålder. Jag har nämligen varit utan socker i två veckor och en dag. Fy så svårt det är! Socker finns i allt, överallt. Mackorna äts med frenesi, men det ska jag lugna mig med snart också. Något substitut måste jag ju få ha när jag är van att slentrian-äta. Nu ska jag snart gå och köpa mjölk så att jag kan dricka hemgjord choklad utan socker, men med extra grädde... Lördag idag vet ni!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni gjort dom där på riktigt lr? Tycker ni ska skaffa en riiiiiktig bebis snart, så kan vi hålla på sötsuget tillsammans, å gå massa promenader du o jag! Saknar dig söta gumman!

2009-03-21 @ 12:07:32
Postat av: Frida

Hihi, ta ett snack med Mikaman så blir detfinfint! Längtar tills du kommer hem nästa gång! Kram!

2009-03-21 @ 12:47:53
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0