Som jag lovat

Nu först dyker de upp, fotona från förra helgen. Har haft fullt upp med att hjälpa Lova att fixa en present så jag har inte hunnit med att skriva nytt inlägg här.


Lina lekte med Alex i snön. Den nådde upp till midjan på ungarna.


Jag och Lina körde skoter längs guppiga men ändå roliga leden till min mormor och morfars stuga (egentligen helghus) i Kitajaur. Vi såg att Kåbdalis satsar på skoterturism och byggt en rejäl skoterbro.


Gammelmormor lärde Lina att pimpla, något som var intressant i ungefär tre minuter...




En vacker vy får avsluta kvällens bildvisning. En härlig dag där vi faktiskt lämnade Mika hemma ensam i Kåbban till förmån för mor och dotter-samvaro. Inte dumt alls.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja säga vad man vill, men det är ju bara så underbart i Kitajaur och jag tycker det känns bra att Lina också får lära sig pimpla på "mormor" vis...=)

2009-03-07 @ 08:59:19
URL: http://hannasand.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är så sjukt duktig på att fota!!

2009-03-07 @ 10:33:00
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0