Solen skiner, livet leker

Idag tar vi det lugnt, min snoris och jag. Vi har varit i sandtaget med Marie och Arvid, åkt pulka, druckit kaffe och käkat smörgås. Inte dumt alls. Marie och jag har också åkt pulka, det blev en del roliga bilder. När vi kommit hem kikade lite oväntat och mycket roligt Lollo, Emanuel och Paula in, det blev en hel del surrande och ungarna lekte såklart. Emanuel gav en figurballong till Lina, det var mycket kul och intressant att leka med. De kikade även på våra kaninungar som just öppnat ögonen, de är så söta just i den här åldern, ja då menar jag både kaninungar och människobarn.

Några bilder från dagen:

På väg till pulkbackarna!


Marie och Arvid kastade sig med dödsförakt rakt utför backen!


Det gav Lina inspiration...
... och en del vurpor senare skrattade vi en hel del!





Arvid myste i sin vagn på vägen hem.


Och Myrans härliga mustascher fladdrade i vinden som blev allt starkare på väg hemåt.


Hemma kollade vi in de sööööta kaninungarna tillsammans med Emanuel.


Kommentarer
Postat av: sara

vilken rolig dag ni verkar haft...sssååååååå söta kaniner. Kramis

2009-03-18 @ 18:16:31
Postat av: Marie

Alltså du får till så fina vinklar, jag tänker inte på att fota som du gör...tänker på myranbilden framförallt. fin! Maila gärna min och arvis bild:) Kramm och vi ses nog imorgon, ni har ju glömt halva linas garderob här;)

2009-03-18 @ 18:21:19
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja ni verkar ju onekligen ha haft en underbar dag!! Härligt!! Väntar nu med spänning på att få se Chess, the model, i sin fantastiskt fina silver tröja!!

2009-03-18 @ 20:21:29
URL: http://hannasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0