Ranta runt i ring

Idag har jag varit runt lite varstans. Har bland annat hunnit till en nyföding, till Lova och Marie, och så till Lollo. Ikväll har vi fikat tårta som Mika fixat. Fick en MP3 av Mika precis som jag önskat mig, så nu ska jag försöka ge mig på att dra hem ljudböcker och diverse musik att lyssna på. Har ni tips så blir jag mer än glad.

Grattis Sara och Magnus till den underbara Ingrid ni fått! Tack för titten också!


Nyfikna Alva


Min tårta


För den som vågar trotsa vattkoppor så finns en halv tårta här att ätas upp. Lina fick vattkoppor igår, och med Klara åtta månader hemma och ett till lillasyskon på väg så sa jag att det var helt ok om hon kommer hit istället för att smitta alla hemma. Det blir en del mys i veckan, ska egentligen till Piteå imorgon men vet inte om det går att lösa. Får se. Som tur är så finns fler med vattkoppor i byn som vi kan hälsa på, så vi slipper sitta hemma och mögla riktigt hela tiden.

I övrigt är jag i stort sett klar med Arvids andra mössa i Lovikkainspirerad stil. Den blev väldigt gullig. Ska kolla om Maries syrra kan leverera den imorgon kanske...

Kommentarer
Postat av: Marie

Duktiga, snabba du!!

2009-03-23 @ 22:32:30
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag soooov...var helt knäck så jag lade mig klockan nio...

2009-03-25 @ 07:16:25
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0