Mia, Annmarie och Mia

Jag har som sagt varit hos min goda vän Mia och umgåtts, hälsat på hennes (och nu även min) vän Karin. Vi har röjt i Mias förråd och skapat ett pausrum så att Mia kan ta det lugnt när det behövs. Det var jättekul att se förvandlingen äga rum. Vi gjorde även plats för Mias alla hundtröjor som hon frenetiskt stickar hur många som helst. Eller vad sägs om detta?



Mias "nya" rum:





Jag har även stickat en liten rosa valptröja med huva som lilla Anna provat:


Igår hälsade jag på Mias nya lilla valp Karin som är bara fyra veckor och hur söt som helst! I en annan kull finns en liten tik som också heter Mia, hon ska nog flytta utomlands så småningom, precis som sin syster Sussie. Eftersom att jag är så förvirrad och konstig så GLÖMDE jag att ta med kameran, så några foton av småvalparna har jag inte att ge. Men jag kan berätta att de är urmysiga att hålla och gosa med!
 
Hanna har kommit idag och Chess har fått sitt täcke. Foton av snyggkillen kommer också såklart. Hanna har äntligen fått sin silverpudel, så mycket kan jag säga. Han har även begåvats med ett par mörklila kalsipper så att han inte läker om det luktar för gott någonstans.

Ikväll blir det filmkväll med Marie och Hanna, minns inte vilken film vi skulle se men Marie brukar välja bra filmer, så jag håller tummarna att det blir en bra denna gång också. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

1000 1000 TACK för ALL den hjälp jag fick.

Himla skönt är det i mitt rum.

Stickar gör jag än. Ja du är ju även drabbad av denna svåra sjukdom...valpsjukan. Den är HEMSK!!!

Synd att du glömde kameran med det kommer ju fler tilfällen att ta bilder. Anna & Krin ska ju va fotomodeller. Kram/Mia

2009-03-12 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0