Framtidstro

Idag är det fullt upp på planeringssidan. Jag spekulerar och funderar, sprutar idéer och tänker ut hur jag på bästa sätt kan nå de mål och visioner jag har. Många tankar blir det, kring både jobb, hemmet och fritiden. Hemma är det inspiration fortfarande. Skaparanda och glädje för färger och ljus. Jag måste putsa fönstren snart.



Torkel är här med tanken att han ska bli vän med Maja, men han är van att få stryk av alla katter så han fräser och skriker fortfarande en del när Majsan kommer i närheten. Hoppas att han kan stanna tills de leker bra. Ska kolla med mamma senare idag. När kissemissarna väl är vänner kan han följa med på lekstund någon gång då och då, han kan ju vara rätt så besvärlig hemmavid. Hans senaste hobby är tydligen att pilla upp gallret från avlopp, något han även testat i tvättstugan hos oss både igår och idag.

Här är en bild av mina nya gardiner:


Nu ska dagens aktiviteter påbörjas!

Kommentarer
Postat av: Marie

Blev kalasfint, glömde skriva det:)

2009-03-10 @ 19:58:09
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

1000 1000 TACK för ALL hjälp!!!!

Gu va fint du gjorde & jag myser så i mitt lill rum.

Kramar från Mia & Steve

2009-03-10 @ 23:01:15
Postat av: sara

det vart ju skitsnyggt. ligger å är sjuk i soffan förkylning å feber. hör av dig kramis

2009-03-11 @ 18:39:25
Postat av: Mia E

Hej!

Gulle dig!!!!

Kram/Mia & Steve

2009-03-21 @ 09:45:01
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg ;)

Hoppas du får en toppen lördag !

Kramar.

2009-03-21 @ 09:52:01
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

Söta katter.

Ska du göra något roligt i sommar då ?

2009-03-21 @ 09:52:45
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0