Shit

Idag insåg jag att jag inte har handlat en endaste julklapp, inte ens i närheten av planerat mina inköp, och så är det ju bara typ noll tid kvar till jul. OJ. Måste ta mig en rejäl funderare på vad jag ska ge smulan i julklapp.

Tiden matar på, jag fick veta att jag ligger på VG-nivå på min InDesign-kurs som jag går. Roligt men hade önskat högre betyg än mina hastigt ihopsatta inlämningsuppgifter medger. Slarvfel är sällan grunden till högsta betyg om man säger så.

Läste också mitt senaste inlägg och undrade samtidigt vad jag egentligen tänkte när jag skrev det? Virrigare tankar får man nog leta. Herregud. Allt är så hastigt förbipasserande att man inte ens hinner reflektera över vad man egentligen fick ut av det man just skrivit. Ungefär ingenting i exemplet nedanför.

Mika har äntligen ringt och kollat lite valpkurs. Det behövs, jag lovar. Idag hoppade Vina upp på köksbordet när hon blev lite väl ivrig i sina lekar med Lina. När matte är borta dansar valpen på bordet. Eller hur var det nu?

För att ytterligare understryka min förvirring kan jag meddela att Mika från och med imorgon sover borta en hel vecka. Det hade jag GLÖMT/missat/inte hört. Misstänker det första alternativet. Herregud. Bäst att ta vara på den stackars tid jag har med honom innan han åker imorgon bitti. Räkna inte med att jag är utsövd på jobbet imorgon!

Mors!

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken härlig natt ni verkar ska ha. HEHE

Kramis

2009-12-07 @ 19:35:50
Postat av: Lovisa

Då kommer minikussen snart då, om ca 9 månader :)

2009-12-07 @ 21:46:34
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0