Hej tisdag!

Idag har vi gnetat på bra tycker jag. En hel del arbete avklarat. Känns konstigt att "jobba på kontor" helt plötsligt. En gammal flickdröm som slagit in kanske. Kul är det i alla fall.

För er som känner er hågade kan jag berätta att Lina firar Lucia på torsdag kväll, EFS i Vistträsk är lokalen som ska fyllas med späda barnröster. Vill ni komma och mysa, kanske käka en bulle eller pepparkaka så är ni välkomna. Det skulle börja klockan 18.30 om jag minns rätt. Blir toppenbra att få kika in där och träffa alla trevliga bybor.

Annars ser jag fram emot fredag, då jag kirrat ledig tid med min Vän och Blomma Cilla. Vi ska på äventyr nämligen. Blir finemang. Efter fredag kommer lördag, en dag som bjuder på firmafest ála Gräs. Det betyder helkväll på Havsbadet med Wallmans Salonger. Inte tråkigt! Mika kommer hem som snabbast lördag kring lunch, han ville inte missa årets tillställning. Misstänker någon typ av övernattning i Piteå under helgen, vet dock inte om det blir hotell eller budgetvarianten syskonsäng. Återstår att se.

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0