What a wonderful day!

Jag och Mika hade omprov på farmen igår, och det var mycket, mycket roligt trots att jag missade E-type som ju är min favoritidol. NOT. Vi kom hem vid tre på natten och somnade innan huvudet landat på kudden. Vina sov över hos morsan och Stefan, och det var konstigt att kunna ha altandörren öppen utan att behöva kolla att monstret rymt. Hon är verkligen fin, lillgumman. Tänk att man redan saknar henne när hon sover borta bara en natt. Trodde inte att det skulle gå så fort, särskilt som det egentligen ju är Mikas hund. Verkar ju nästan som att jag tycker att det är min hund också... Hehe. Lillan hade en del sköna kramar att dela med sig när hon fått skjuts hem igen av sin mormor och morfar.


Vina gör som Jesus och går på vattnet


I eftermiddags överraskades jag och Mika av finfrämmande från Pitstan. Mikas syster Anne kom förbi med make, barn och hund. Vi passade på att visa upp den fantastiska badstranden i Vistträsk som tyvärr står utan brygga. Alla simmade (hundarna också) utom Mika, han stod på land och kika. Ett dåligt försök till en alla-barnen-historia, jag vet.

Nu är klockan sent så jag ska nanna kudden. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0