Ojdå, härligt!

Kom på när jag vaknade att vi kanske inte skulle ha någon lektion alls idag, för att vi haft lektion i måndags. Ringde min lärare och kollade för säkerhets skull, och visst stämde det att jag är ledig! SKÖNT! Ska försöka hinna byta hos kaninerna idag så är det gjort. En del är som små grisar i sina burar.

Funderar en del om dagarna, försöker komma på en livsplan för de närmsta fem-tio åren så man har något att jobba för. Jag anade inte innan alla funderingar att det skulle vara så här svårt, men jag har ju funderat nåt år nu. I veckan har jag dock funderat mer än vanligt. Ska man bo kvar där man bor nu de kommande tio åren? Hur ska jag försörja mig? Vilken utbildning måste jag ha och vart får jag den? Inte några smågrejer att fundera över direkt. Lite svettigt att Mika också verkar ska ingå i planeringen, man måste ju fråga honom också då. Känns bra men ändå väldigt seriöst, till och med för att vara jag.

Vilka morgontankar man har! Skriver mer sen eller en annan gång, måste börja ta itu med dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Heavy dutty thinking! Hoppas du haft en bra helg(shit nu är det ju helg igen;) Kraaam Marie

2008-10-16 @ 22:06:57
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0