Hej vännen!

Jag höll på att försova mig i morse, hade ställt klockan på tjugo i sex och vaknade tjugo i åtta. Det blev en snabb dusch och fixning, sen snabbt iväg med bönan på dagis. Hade administration som första lektion halv nio. Vi har tränat på att skriva utan att se på tangentbordet, grymt svårt!

Efter lunchen träffade jag Emma som jag inte sett sen i våras när vi var klara med den terminen. Jag har saknat henne, det är så kul med en lite galen och impulsiv kompis. Hon hade jobbat i Norge i sommar, och har nyss kommit hem från en två månader lång Turkietresa. Hoppas det blir så att man kan umgås lite mer nu framöver. Vi har haft så kul tidigare. Känns toppen att ses igen!

Har kollat med Ullis när det passar att kika förbi med Lova, dom kommer hit med voffsingen imorgon under eftermiddagen. Hoppas att Maja håller sig i skinnet. Mamma och Stefan var förbi med en bur för bilen, tänkte att Lova kanske kan sova i buren i vardagsrummet om Majsan känner sig trängd i början.

Vi spelade lite Yatzy också, men Lina var jättetrött på slutet. Hon har faktiskt hunnit städa sitt rum jättebra själv och dessutom duschat. Mika ligger borta hela veckan, lite tomt i sängen när man är van att sova ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0