Full fart

Oj vilken dag! Den började lugnt med frukost och så, Mika åkte vid tolvtiden för att hinna med sitt plan. Jag tror det är sista eller näst sista resan söderut för hans utbildning. Blir bra när han är klar.

När han åkte så tog jag och Lina bilen till kusin Marie och hälsade på. Vi följde med både till Sunderbyn och Piteå innan vi styrde kosan hemåt. På hemvägen plockades en nytrimmad Myra upp och hon var så glad att få komma hem igen, det är hon visst alltid då trimmet är klart. Det är jättemysigt att bila omkring i mörkret under hösten, även om det är lite läskigt ibland när man inte ser så bra. Man spänner sig lite när man ska köra så det är lätt att man blir lite trött.

Nu är vi på väg att gå till Tilde så jag ska sko mig och ta på jackan. Blir kul att se vad dom pysslar med ikväll.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0