Tidig morgon

Idag har jag redan hunnit med mycket, fastän det egentligen fortfarande är för tidigt för att säga att jag vanligen skulle ha varit vaken. Känns bra att ha klivit upp när jag inte kunde somna om, istället för att bara dra sig. Får se när Lina ringer och vill hämtas. Vi ska ner på byn en sväng och handla lite, det låter nämligen som att vi får besök idag.

Tippar att vi ska till Luleå också, egentligen skulle jag ha åkt till Boden igår men det blev inte av. Då får jag dra till storstan istället. Lina brukar gilla det också. Vi ska hämta hem en av mina kaniner och även några av Jennies. Hon ska nämligen åka bort över helgerna och kommer inte hem förrän efter Kistamässan i början av januari. Det är min favorittävling av alla tävlingar, man kan spana in alla högre klassade ekipage och träffa alla sina kompisar från hela landet. Plus att det är en gigantisk husdjursmässa, så man kan kolla på alla sorters djur. Nästa gång kanske vi åker. Lina vill ju gärna åka tåg till någon fler tävling har hon sagt.

Jag har slagit in ett par julklappar på morgonen också, Hanna och Danne har en som jag inte riktigt vet hur de ska få tag i. Men det krisar kanske inte, det går ju att få julklappar även efter jul. Det kanske är så man gör med lite halvstygga barn? Hihi

Nu ska jag fortsätta mitt morgonstök.

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandman

hon ringde inte och väckte dig imorse? :) jag fick mig då sovmorgon idag, det var verkligen skönt!

2008-12-19 @ 14:22:39
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0