Jokkmokk

Igår körde jag upp till Kåbban och längs vägen fick jag stanna till hos morfar och lära honom att föra över bilder från digitalkamera till daorn. En aning nervöst men det gick bra. Mormor åkte med mig till Kitajaur och det var riktigt trevligt att surra i bilen på väg dit.

Nu sitter jag hos Mikas kompis Adde i hans lägenhet. Han finns faktiskt på riktigt. Det rådde vissa tvivel om det innan, eftersom att det tog ett och ett halvt år innan jag fick äran att träffa honom. Farhågorna var många; ser han konstig ut, finns han alls eller har han någon defekt? Eller ännu värre; är det MIG som Mika skäms för att visa upp???

Det har nu visat sig att Adde är en helt vanlig kille, av vilket jag drar slutsatsen att det inte var honom det var fel på... Hmm... Vet inte om jag vågar fråga Mika om den egentliga orsaken till att det tog så lång tid innan beviset på Addes existens kom fram...

Just nu laddar vi inför bröllop och efterföljande festligheter. Mika har varit delaktig i planeringen och ska som tidigare nämnts vara toastmaster. Han är faktiskt lite nervös men jag tror att det kommer att gå toppen. Jag har med klänning, skor och alla andra tillbehör som krävs för att jag ska bli presentabel. Känns superkul!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lova att fota er och lägg ut INNAN ni far ikväll!(jag skriver med skriktext för det verkar ju funka;)

Gott Nytt på er!

2008-12-31 @ 14:07:33
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0