Hej mitt vinterland!

Idag SNÖAR det igen! Det vräker ner utanför, landskapet håller fem minusgrader och ser mycket inbjudande ut! Jag ska ut och skotta senare, det är så kul! Vi har redan tonvis med snö och nu blir det ännu finare!

Se förra vinterns välskottade gård


Igår kväll promenerade jag och Mika till Lova och Johnny, på min inrådan. Mika höll på att somna i soffan vid åttatiden igår igen, så jag tyckte att vi kunde gå en sväng. Lovisa fick ta den ljusa jackan som mormor bytt dragkedja på, den rymde tjockmagen bättre. Spännande att det drar ihop sig och närmar sig för lillkusin till Lina! Det blir garanterat den sötaste bebisen!

Jag drar till veterinären idag, sen blir det lektion i en och en halv timme, och därefter ska jag hem igen. Håll tummarna för Frassemannen att han blir bra, han är så social och mysig så det vore en skam om han inte gick att få till.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0