Flänga och fara

Idag skrev jag nationella provets läsförståelsedel i engelskan. Jag hoppas att det gick bra, nästa vecka blir det listening comprehension och förhoppningsvis hinner jag lämna in de arbeten som krävs för att hinna få betyg den nittonde.

När jag var klar med dagens prov åkte jag Lina och Mika till Luleå för att shoppa en skjorta, slirre och ett par kostymbyxor. Herr fåfänga var mycket nöjd när han provade alla delarna hemma. Jag måste erkänna att det var riktigt snyggt! Inget slår en karl i kostym, i alla fall inte min karl.

På väg hem blev det ett pitstop hos morsan igen. Tack för en sådan fin mamma. Emma och Anton var också hemma, det var kul att se dem igen, känns som att det var ett tag sen. Fast det kanske var typ nyss. Mitt tidsperspektiv är inte det bästa. Mika och Lina verkar komma bättre överens idag än tidigare i veckan, Lina har varit så himla mammig och klängig och kritiserat Mika för allt han sagt och gjort. Idag har hon varit lugnare och då blir det ju lugnare runtom också.

Rea har åkt till Luleå. Hon ska flytta till Skellefteå till en tjej som tävlar aktivt. Jag hoppas att dom kommer att komma bra överens. De ska debutera på söndag ihop. Jag ser fram emot att höra resultaten, både för dem och även för Jennie som ska tävla mina kaniner.

Dagens bild blir en nisse med önskelista:

Kommentarer
Postat av: Marie

Söta lilla kritikern;)

2008-12-11 @ 10:02:20
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Får vi se bilder på den där karln när han mannekängar då?? Kanske rentutav bilder på er allihop i full mundering?? =)

2008-12-11 @ 13:49:17
URL: http://hannasand.blogg.se/
Postat av: Marie

Hmm...det är verkligen inte sådär gott som han får det att se ut! Blä för att smaka av skeden säger jag;)

2008-12-12 @ 10:37:09
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Lovisa Sandman

det gick vi igenom första gången så det var inga problem, sista gången handlade mest om amning, tiden efteråt och preventivmedel. jag tror inte jag skrattat så mycket som då! :) fick sig en ny biologilektion med Linda.

2008-12-12 @ 19:16:40
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0