Hårresande

Efter världens kanske tröttaste dag kom jag på ett botemedel. Jag ska fixa håret. Det funkade ju förra gången. Till lunchen sprang jag in på frisersalongen och köpte hårfärg för att pigga upp min trötta utväxt. Kör på samma som senast; Wella colortouch 5/3.

Schysst med mörkbrunt

Sedan kom jag ihåg att jag inte provat hårpuder än. Eller vad man nu ska kalla det. Så då gick jag in på Baresso och beställde. Två för 149:- är klart bra pris för en snål hemmamamma.


Så nu sitter jag här med nyfärgat hår och längtar tills paketet kommer så man får testa. Förhoppningvis blev färgen bra så man kan känna sig någorlunda fräsch när vi ska på barnvälsignelse på söndag. Annars får man väl ta till sminket. Ja det lär jag nog göra ändå.

Mer volym till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0