Snart

Snart, snart, snart. Jag börjar tappa tilltron till just det här ordet. Snart kommer Mika hem, snart är det vår, snart är det mammavecka för Lina, snart är mitt internet fungerande, snart snart snart. Jag blir tokig. Alltid ska man vänta och vänta och längta lite också.

Under denna väntetid tänkte jag att jag skulle uppdatera mina kunskaper i webdesign och konstruktion av hemsidor, varför jag håller på att stifta bekantskap med publiceringsverktyget Wordpress. Det går inte heller så bra, men SNART hoppas jag att inloggningen börjar fungera, att det SNART går att använda det här magnifika verktyget. Snart. Suck. Jag blir för tillfället inte inloggad, sidan blir bara blank och säger att den laddat klart fastän jag VET hur det egentligen ska se ut. Och det innefattar inte vitt överallt.

Nu ska jag i alla fall försöka hitta någon sorts support så jag kan komma igång. Det kliar i fingrarna av att få sätta igång med allt jag lärt mig. Och även att få lära en del nytt såklart. Det här innebär helt nya möjligheter för "mina" hemsidor, så snart jag kopplat hur det fungerar blir det kanoners!


Wordpress - min nya kärlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0