Gästspel

Ja idag lyckades jag ta mig ut igen. Oj så tur jag har. För närvarande känns det sjukt onödigt att ens ha en dator, när man inte ens kan använda internet från den. Men just nu gick det tydligen bra. Hexi är för närvarande hos sin kille i Korsträsk (min moster hade en fin kissemiss som verkade hågad att bli ung förälder) så vi hoppas att de fattar tycke för varandra och att vi får små söta bebisar i slutet av april/början av maj.

Majsan saknar sin buskompis och firade första ensamma kvällen med att försöka upprätthålla någon typ av busighetsfaktor här hemma. Det innebar klättrande på en stol och klösande på en tavla så att den nästan föll ner i golvet. Tills vidare nöjer hon sig med Vinas sällskap.

Ute är det fortsatt iskallt, i morse var det friska 34 minusgrader och man längtar knappt alls till sommaren. Eller så dör man av längtan efter vår och solvägg med takdropp och kaffe på bron. Fast mest längtar jag ju såklart efter Mika. Det bästa vore om påsken redan var här, då är allt klart å betalt, och familjen vore samlad. Inte helt fel.

Nu ska  jag försöka fixa lite mer internetgrejor innan det klappar ihop. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0