Något hände


Idag har jag röda naglar. Rekommenderar verkligen H&Ms egna nagellack, det blir jämnt och snyggt och torkar snabbt. Finns i massor av glada färger och kostar bara 39 kronor. Till de röda naglarna valde jag svart yvig kjol och en lös sittande tröja med kort ärm. Även den svart. Svarta strumpbyxor (eller egentligen "kalasbyxor") och häpp! Gypsy style Frida gjorde entré.

Må så vara idag. För jag gillar det röda nagellacket även om det är lite ... dramatiskt? Det är en love-or-hate-grej som jag inte riktigt bestämt mig klart om jag gillar eller ej. Det jag däremot alltid gillar är klänning och kjol. Det är som fint. Har fått några nya häftiga kjolar av en barndomskompis som rensade lite i sin garderob. Inte dåligt! Mycket uppskattat!

Nu blir det nog Älvsbyn en sväng. Morsning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är också ett stort fan av HM's lack! Att betala flera hundra för en liten flaska som hinner torka innan jag använt upp den, det känns bara dumt. Och kvalitetsmässigt tycker jag det inte skiljer så mycket alls :)

2011-09-01 @ 21:59:43
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0