Snabb update

Imorgon åker vi till Mika i Stockholm. Jag vet dessvärre inte mer om platsen än att det kallas Livgardet. Hur man hittar dit har jag alltså ingen aning om. Taxin hämtar mig och Lina nära halv ett på dagen, sedan blir det flyg till Arlanda och hyrbil vidare, allt enligt instruktioner jag hoppas hinna få fatt i innan det är dags. Lina är väldigt intresserad av att veta hur det hela går till, men enklast är nog ändå att låta henne vänta och se, i alla fall vissa bitar.

Ikväll hade vi tur, vi skulle på IDOL-kväll hos Sara och Amanda som skickat karlarna till skogs. När vi kom dit hade de partaj på fisk och potatis, och jag som JUST inte ätit någon middag ... LYCKA! Supergott, speciellt fisken!!

Lina bjussade på chirre, dip och godis, och så stickade jag klart en liten strumpa. Tyvärr blev den en dryg centimeter för liten jämfört med den andra i paret, så det blir att riva upp och göra om - en annan kväll. Man blir något less efter att man pillat med avslutet halva kvällen och sedan blev den ändå för liten. Blä.

Funderar på tidig kväll ikväll, Vina måste bara få käka kvällsfikat färdigt först. Imorgon blir det att packa, duscha och åka, så det är nog bäst att kliva upp i tid så man hinner allt som ska hinnas med. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

"En plats som kallas Livgardet" åååååå det låter som du skall till fara till Kungsängen. Jag kommer nämligen därifrån, är uppväxt i Kungsängen och har bott i Brunna, granne med Livgardet hur länge som helst, nåja ända tills jag flyttade upp till Sundsvall 2006.

2010-09-25 @ 21:29:52
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0