Inte så liten längre

Idag tänkte jag "skriva under" att Kungsfoto får skicka hem Linas skolfoton för påseende. Man sköter det via nätet nuförtiden, inte som när man var liten alltså. Hon ser ut att ha fastnat på bild, och rätt bra såg det ut också. Får se om det blev lika bra i verkligheten. Misstänker att det blir minst lika bra som förra gången, men den här gången hann hon ju både duscha, ta på rena kläder och borsta håret. Hon var alltså betydligt mer nöjd. Bästbönan.

Idag har jag och Lina planerat ett litet äventyr, hon ville komma hit efter skolan så att jag kan skjutsa henne till Älvsbyn så att hon fick göra ett ärende. Tänk att hon är så stor nu att hon har egna ärenden! Vad det är får förbli hemligt tills vidare, men hon var en mycket stolt tjej när hon fick göra det hon tänkt ut. På väg hem bjöd jag och Lina in oss på middag hos Lova och gänget, grymt gott, så vi lär göra om det fler gånger ...

Tyst och tomt när Lina åkt. Mika har hunnit ringa ikväll, hoppas att han hör av sig mer. Jag får nog lov att erkänna att jag blivit en samtalsknarkare. Det stör mig att det är så jobbigt att vara ensam. Får hoppas att det blir bättre. Lina var glad att hon hann surra lite med Mika, hon saknar honom också.

Hittade några bilder från 2007, då böni alltså bara var fyra år. Tiden går alldeles för fort.


Leos lekland 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0