Så söt!

Just nu längtar jag efter godis eller glass. Helst glass med kolasås och strössel av någon trevlig sort. Tror att det finns mjukglass någonstans på byn, måste nog snart åka och kolla.

När jag ändå är i Älvsbyn kan jag ju passa på att köpa lite godis. Fick inget igår trots att det var lördag. Idag har jag dessutom ätit upp all min mat, så det rättfärdigar ett gediget intag av färgglada sockerbomber. Tackar!

Nu ska vi bara packa in vovve och väska i volvon ... nej, jag menar toyotan, och så kanske man kan våldgästa någon också. Vore ju trevligt med sällskap.



Kommentarer
Postat av: Gårdsromantik - Hjortgården i Kyrkbyn

Har du prövat glassbilens Choko Crisp

Klart beroendeframkallande :-)



Hälsningar Maud

2010-10-18 @ 10:15:58
URL: http://www.havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0