Hoppas ...

... att någon kvinna som är motsvarande välhängd förstår mitt dilemma.

När jag nu ska på partaj så vill jag ha på mig klänning. Gärna en med snyggt dekolletage. Tyvärr förefaller det svårt att hitta en som både är snygg och som inte brösten ser ut att falla ut ur.

Funderar på att hetsbeställa en som jag tror, eventuellt, kanske, möjligen kan sitta snyggt. Hittade den här på Bon Prix men måste fundera mer innan jag beställer. Kanske smartast att först ta en tripp till någon av städerna och leta innan jag lägger någon order på något oprövat?

Får se hur det går. Ikväll kom båda småsyrrorna förbi så att vi kunde dricka varma drycker och ljuga ihop. Trevligt, trevligt. Speciellt nu när man är ensam igen, den här gången för ett bra tag framåt. Mika sade hejdå strax efter fyra i morse, då han var tvungen att åka till Stockholm för uppställning.

Det visade sig också att när hela Kosovogänget väl skulle flygas till sin destination blev det via Finland?! Konstigt tyckte jag, men det är väl så när de militära styrkorna ska samarbeta över landsgränserna.

Mika skickade sms ikväll och berättade att de nu har landat i Kosovo och tagit buss till campen där de ska bo. Känns skönt att de är framme i alla fall, även om man ändå är nervös att något ska hända. Oavsett så kan jag ju knappast påverka vad som sker så långt bort, utan bara hoppas att det går bra. Oddsen säger att det borde göra det.

Nu ska jag snart gå och sova, bönan ligger redan och sussar i min säng. Vi har sett Valiant ikväll, käkat krokar och druckit cola. Vina ville gå promenad men det blev ingen ikväll. Heller. Jäkla skit. Måste verkligen ta tag i den biten, kanske fungerar att göra ett "träningsschema" för henne, med promenader och annat? Det funkade bra när jag skulle aktivera kaninerna i alla fall. Ska fundera på det.

Nu natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0