He´s alive!

Idag har Mika fått tag i telefon och internet. Mycket bra, telefonen funkade klockers båda gångerna han ringt, och nätet såg ut att kunna leverera både hjärtan och pussar. Hoppas att det är bra, men misstänker att man då kanske längtar mer. Men det kanske också är bra?

Ikväll blir det IDOL-tittande, och så har jag bakat kärleksmums. Det går snabbt att göra, men man ska ju ändå dra fram alla bakargrejor. Undrar om dom ens ryms i frysen, annars måste jag bjuda bort allting så snabbt jag kan. Strösslet tog slut ungefär halvvägs, men det lär ju inte göra så mycket. Socker som socker.

För dig som vill bevara sommarkänslor vill jag rekommendera glass. Gärna Magnum gold. Inte tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Japp. Det är nog dom två som kommer lära Linis och bebis allt det dom kan :)

2010-10-08 @ 20:54:41
URL: http://lovisasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0