God morgon världen

Det är länge sedan jag klev upp så här tidigt. Vaknade 06.00 av larmet, men lyckades dra mig till tjugo över innan jag klev upp. Lina hann naturligtvis vara in i sovrummet och tjata på mig, men konstigt nog var det inte så svårt att hålla sig vaken trots det varma täcket.

Idag ska jag gå på varmvattenbad, tant som jag är. Det är inte så dumt, men schemat är pressat så jag hoppas att det går lite snabbare än planerat att bli klar där. Jag ska nämligen skriva bokanalys och ett prov också tror jag. Får se hur det blir. Blir det av så sätts kunskaperna i litteraturhistoria på prov.

Det är en konstig sak det här med skola. Jag tycker aldrig att något fastnar, men då och då förvånas jag över hur mycket mer som finns i huvudet än vad jag trott. Man kan ju alltid hoppas att det här är ett sådant tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0