Blanka ben

Ikväll ska det alltså ske, världens första Älvsbyns Näringslivsgala debuterar. Jag fick stress i morse när jag insåg att jag glömt köpa strumpbyxor i hudfärg. En aning sent att komma på det tycker jag. Började leta i garderoben, och längst in, längst ner, hittade jag det jag letade.

Tack vare mormor fanns ett par hudfärgade soaré strumpbyxor från (gissningsvis) -76 att finna. Då kostade de 8.50, jag fick dem gratis, trots att värdet i originalkartong borde vara högre. Tur då att jag har ett par till!

Låter kanske löjligt att haka upp sig på ett par strumpisar, men ska det vara så ska det vara, annars får det vara. -Och nu blev det som tänkt tack vare min mormor som sparar på allt. Tur för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0