Äntligen

Imorgon kommer Hanna (storasyster) till kommunen. Hon har lovat att hjälpa mig med ett ärende. Jag har nämligen beställt en BH som kommit till butiken och då hämtar och leverear hon den så jag slipper åka enkom till Piteå för det. Grymt snällt!

Lite störigt är det när man är stor och tung framtill, det är svårt att hitta en BH som passar, och som inte blir slapp efter bara någon vecka. Då måste man gå till specialaffär och prova, och då blir det dyrt. Mina kompisar tycker att de har gjort en riktig investering om de köpt en BH för över 300-400 spänn, men kom igen när standardmodellen går på det dubbla så vet du vad jag talar om. Inte kul.

Kul däremot att den här BHn var fin, satt bra, ger bra stöd (har en sedan tidigare) OCH fanns i svart. Den vita jag har nu tog jag för att de inte hade svarta hemma, men den här gången beställde jag. Lika bra det, då blir det ju som man vill ha det.

Rekommenderar Shop Intim i Piteå för den som har svårt att hitta sin storlek och rätt modell av BH för just sin byst.


Primadonna BH, modell Madison

Kommentarer
Postat av: Hanna Sandman

Jamen hallå!! Det var ju den modellen jag provade som jag gillade! Men inte nämndes köpa som slit-och slänghållare!! =D

Kanske blir nästa gång...

2010-10-21 @ 12:29:54
URL: http://hannasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0