Underdog

Idag när Lina åkt till farmor och farfar för lite jultraditioner tröstar jag mig med en ask choklad.Årets främsta konkurrent till Alladin- och Paradisaskarna måste sägas vara Cloettas Ljusa och mörka praliner. En riktig underdog där den enda svagheten kanske är de aningen tjocka pralinbottnarna. Personligen tycker jag att de gärna får ha en hyfsad tunnhet.

Årets ranking hittills:
  1. Alladin
  2. Cloetta ljusa och mörka praliner
  3. Paradis
  4. Cloetta utvalda favoriter
Jag har inte hunnit kolla det övriga chokladsortimentet men misstänker att det lär bli en eller annan ask inna julen är över. Återkommer om rangordningen ändras. NJUT av julen och dess choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0