Fjärde advent

Piteå stads affärer gör inte bra affärer så här sista söndagen innan jul. De öppnade nämligen inte förrän klockan tolv! Några få undantag var de butiker som redan(?) klockan elva bjöd in till julhandel, men det är ju hemskt att man ska måsta trängas på ett begränsat antal timmar när man lätt får ihop till fler under morgonshopping. Nåväl, jag hittade lite fler klappar, och de värsta knutarna är nu lösta. Dessutom var det inte så farligt, vi hittade till och med plats i ett parkeringsgarage.

Lina var väldigt nöjd när jag kom hem med ett par klappar åt henne, och även ett par klappar som hon bett mig hitta för hennes räkning. Vi hann till och med åka en snabbis till Vidsel för julkonsert, så kvällen är räddad utan att jag kraschat på soffan. Däremot tror jag bestämt att jag måste krascha i sängen snart.

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0