Brr

Att lägga en väska på kupévärmaren var inte det smartaste jag gjorde igår. Det upptäcktes dock inte förrän jag skulle köra till skolan i morse. Iskall bil med frostbitna rutor runtom är ingen hit. Först när jag var framme i Älvsbyn slutade tänderna skallra, och då enbart för att jag kom in i värmen igen. Minus 25 är inte min bästa temperatur.

Idag är det genrep inför morgondagens prov. Ja, jag är väldigt nervös, och nej, inget har fastnat ännu. Skit samma, snart är det jullov och då ska jag slappa varenda dag. Eventuellt hasa runt i tofflor när jag väl kliver upp. Just nu ska jag däremot försöka vakna till liv, har påbörjat en kopp kaffe som aldrig tycks ta slut. Inte blir jag piggare för det. Men jag kanske måste vänta tills normal vakningstid?

Hoppas din dag blir lika bra, men varmare än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0